Kā cilvēki lasa tiešsaistē?

Lai gan 1990o gadu beigās izveidotās tīmekļvietnes mūsdienu lietotājam var šķist arhaiskas, lietotāju paradumi tīmekļvietņu satura patēriņā ir pārsteidzoši nemainīgi. Kā norāda Normana Nīlsena Grupas atskaite par interneta lietotāju lasīšanas ieradumiem, paradumi 23 gadu laikā nav mainījušies - cilvēki arvien nelasa tīmekļvietnes , bet tikai tās "skenē", meklējot atslēgvārdus.

Ko tas nozīmē tīmekļvietņu administratoriem un programmētājiem, kuri veido tīmekļvietnes?

Pieņemiet faktu, ka Jūsu saturu cilvēki pilnībā neizlasīs, vai nelasīs "lineāri", un;

Kas ir cilvēkcentriskais dizains?

Infografika, kurā detalizētāk izklāstīti cilvēkcentriskā dizaina pamatprincipi.

Viens no veidiem kā uzlabot savas kompānijas (organizācijas, institūcijas u.tml.) produktus, mājaslapu un procesus ir cilvēkcentriskā dizaina principu ievērošana visā to izstrādes gaitā. Šie principi, piemēroti mājaslapas dizainam, ir:

1. Dizaina izstrāde balstās skaidrā sapratnē par lietotājiem, to darbībām un vidi,
2. Lietotāji ir iesaistīti visā dizaina un izstrādes gaitā,
3. Lietotāju izvērtējums tiek pastāvīgi izmantots izstrādes gaitā, lai uzlabotu dizainu,
4. Izstrāde ir iteratīva,
5. Dizains ņem vērā pilnu lietotāja pieredzi,